Sayfalar

2 Haziran 2016 Perşembe

Katilime Aşığım

ahsen akgül

Yanlızken bir hiçim, aslında şimdi öyleyim. Seninle konuşmaya başlamadan önce yanlızlığa alışmıştım. Yanlızlık besliyordu beni, etrafımda kimse yoktu, sadece kendim ve bilgisayarım karanlık panjurlar arkasında havasız bir odada sadece bilgisayarın ışığıyla beslenen biriydim. 

Şimdi ise ben ölüyüm. Sen beni öldürdün, katilimsin ve ben katiline aşık bir adamım. Ben katilimin mezarıma gelmesi için dua ediyorum. Ben katilimi çok özledim çünkü... canım canıma batıyor, çok acıyor, hayal kırıklarım ağlıyor, kimse beni anlamıyor, senden vazgeçemiyorum, kimseyi seni sevdiğim kadar sevemiyorum. 

Her şeyde sen ön planda geliyorsun. Ben pes etmedim, vazgeçmek istedim ama olmadı. Karanlık ve buram buram yanlızlık koktum. Gelmeyeceğini bildiğim için ölüyorum. Ben seni istiyorum imkansıza aşığım, imkansızı başarmak da çok zor. Hani olur ya anneni kaybedersin canın yanar ağlayacak bir omuz ararsın ama annen yoktur onu o kara topraktan çıkartıp diriltmek istersin işte tam olarak bu kadar imkansız senin bana geri dönmen. Ben yine özür dilerim hala seni seviyorum ve biliyorum ki sevgim seni rahatsız ediyor... Affet sevdiğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder