Sayfalar

31 Mayıs 2016 Salı

Bu Hayata Rağmen

ahsen akgül
Umutlarımız kırıldı hayallerimiz yıkıldı. Ama sana rağmen, bu hayata rağmen.bir gün her şey güzel olacak, hemde öyle bir güzel olacak ki, hayallerime, hayallerini kurduğum aileme , hayallerini kurduğum evime, hayallerini kurduğum özgürlüğe, hayallerini kurduğum colorado'ya elime ayağıma düğüm olan her şeye rağmen yaşayacağım ben bu hayatı. Kollarım arasına eşimi, annemi, kızımı alacağım. Hep kontrol ederim çıkarken sigara, çakmak, telefon, cüdan, motorun anahtarı, evin anahtarı. Köpekler gibi çalışıp kaanacağım ben hayatımı. Sonrasında deliler gibi çalışıp kazanacağım ben ailemi. Senin inanmadığın bu sevgiyle bir yuva kuracağım. Sana rağmen, bu hayata rağmen. Dişlerimle kazıyacağım ben bu hayatı. Sana rağmen seveceğim seni. Sensizliğe rağmen seveceğim seni. Gruruma rağmen kalbimdeki göğüsümdeki acıdan ağlayaya ağlaya seveceğim seni . Güzel bir ailen olacak senin. Bir avucumda buruşmuş acı dolu 2 çift el, diğerinde küçücük yumuk yumuk iki kadın eli, göğüsümde ise sevdiğim kadın. Bir gece vakti, karanlıkta çıkacağım sokaklara. Içim huzurla dolu olacak ama... basacağım motor kaçı görüyorsa, coloradoya. Hangi otoban o tarafa dönükse oraya gideceğim. Bir kaç kilometre sonra, bit tırın altında, belki bir kamyon, belki de bir arabanın altında, hayatımın yırtığını dikip öleceğim. Evimde annem, eşim, kızım. Hüngür hüngür özleyecekler beni. Milletin getirdiği bir salkım çiçek kapatacak mezarımı. Sana rağmen, bu hayata rağmen; yaşayacağım ben seni, annemi, kızımı, ve sensiz geçecek olan bu hayatı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder