Sayfalar

22 Mayıs 2016 Pazar

Öleceğiz Ya, Mutlu Olun

Benden mutluluk mu istiyorsunuz? Mutlu olamayacağımı bilmek istermisin, ama benden güzel mutlu bir yazı istiyorsun. O olmadan bu mümkünmü sizce yatmadan önce benimle olma ihtimalini düşündümde imkansıza çok yakınlardayım, imkansızı başarabilirmiyim. Evet daha önce 1 sefer başarmıştım ama şans eseri olmuştu. Mutlu olun. Her şey güzel olacak gibi klişe motivasyonlardan değil ama. Hiç bir şey geçmeyecek! Hatta daha da kötüleşecek! Belki de hiç bitmeyecek, acı çekeceğiz, sinir krizleri geçireceğiz, her şey üstümüze gelecek, ama öleceğiz. O yüzden mutlu olun. Mutlu şarkılar dinleyin, sevdiklerinizin yanında olun, rüzgarlı bir günde dışarıda oturun saçlarınız dağılsın, yağmuru hissedin yağmurda ıslaın, ağlayın, ne olursa olsun mutlu olun, dua edin, kitap okuyun, basit şeyler yapın, kolay şeyler, yorulmayın, endişelenmeyin -prens ile prenses olun demiyorum- sadece yaklaşan sonu görün mutlu olun çünkü öleceğiz ve geride bir şey kalmayacak ya da nasıl isterseniz, ağlayın. Neden mi? Ben bu yazıyı yazarken bir kez olsun gülümsemedim, olsun siz yine de mutlu olun öleceğiz ya mutluluk güzel şey. Aşık olun yağmurun altında ceketsiz dolaşın. Ben yapamadım hep eksiğim vardı çünkü canımın içi yoktu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder