Sayfalar

21 Mayıs 2016 Cumartesi

Hayat devam edecek, ama ya o varken, ya da onsuz

Size galiba hayallerimdeki kadının gerçek oluşunu anlatacağım, kolay olmayacak kendisi gibi anlatması da zor olacak biliyorum. Hayallerde daha basitti daha kolaydı çünkü zorluk evrelerini, çıkan engelleri hayal etmessiniz orda. Sadece yaşayacağınız güzel günleri mutlu anlar gelir aklınıza yani evli mutlu çocuklu gibi gerçekte böyle olmadığına kesinlikle garanti verebilirim size. Çok güzeldi bana gördüğüm bayanlardan en güzeli çünkü ben seviyordum onu başka kimseye ihtiyacım yoktu o varken onunla yürüyeceğim bu yolda annemi, babamı geride bırakabilirdim o zaten bunların hepsini yapabiliyordu. Onunla internette tanıştım ama belki bu internet de olmasaydı onunla her şey daha da iyi olabilirdi. Belki başka türlü tanışırdık, her şey yolunda giderdi. Nasıl olsa o kaderime yazılmış zaten öylede böylede çıkacaktı karşıma. Size ona karşı olan sevgimi seviyorum kelimesiyle anlatamam ya da onu dünyadan daha çok seviyorum kelimesiylede anlatamam ben onu ve ona karşı olan sevgimi aslında hiç bir kelimeyle anlatamam. Onun yokluğunda üşürken soğuk suyla banyo yaptığım zaman su bile sıcacık geliyordu. Hayatınızda önem verdiğiniz insanlar olsun karşıdaki kişinin size verdiği sevgi hiç önemli değildir o sevmese bile siz onu sevin bırakmayın seviyorum kelimesinin hakkını vererek söyleyin. Şimdi ayrılan bir çoğunuza onun için ne yaptın diye sorsam cevap veremeyecek arkadaşlarımız var oyun oynamayın kimseyle bir gün siz onu kırarsınız, sonra bir günde sizi 2 katı şekilde kırarlar bir daha ayağa kalkamazsınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder