Sayfalar

31 Mayıs 2016 Salı

Bir Gün Anlayacaksın

ahsen akgül
Hasar aldım artık hiç bir şey önceki gibi değil. Önceki beni çok arıyorum ne kadar bilgisayarım elimdeyken unutsamda her şeyi artık bazı şeyleri unutamıyorum. Bir anda giren acıyla geliyorsun aklıma bilgisayarımın başında biramı yudumlarken geliyorsun, sigaramı her yaktığımda geliyorsun, git diyemiyorum yaşadığımız günler geliyor sonra koca bir hiç görünce de omuzlarım bir anda düşüveriyorsuratım asılıyor bir anda gelen bitkinlikle çöküyorum olduğum yere bazen hayatımı etkileyecek şeyler yapmaya girişimde bulunuyorum ama hep biri denk gelip engel oluyor. Ya sen. Bir gece kalbinin göğüs kafesine sığmayacak kadar acıdığını hissedeceksin, hayatının en büyük pişmanlıklarından birini yaşayacaksın fakat geri dönüşü olmayacak. Şimdi ihtiyacın olmayan o geri teptiğin sevgiye bir gün ihtiyacın olduğunda ansızın aklına gelecem fakat geri dönüşün olmadığını hissedeceksin. Herkesten uzak kalıp sadece sana yakın olmaya çalışan birinin bundan sınra sana yakın olamayacağını anlayacaksın. Çünkü sen; sabahları senin yanında gözlerini açmak isteyen bir adamın, bir daha gözlerini açmak istememesine neden oldun bayan. Çünkü sen; mesaj yazmasından sıkıldığın o insanın bir daha mesaj dahi atamayacak olma ihtimalini hiç düşünmedin. Çünkü sen; çok aradığı için kızdığın insanın bir daha sesini duyamayacak olmanın acısını hiç hatırlamadın. Bundan sonra hayallerin olsun diye çabalayan biri olmayacak farkında mısın kelebeğim? Insan bir şeylerin kıymetini elbet anlıyor; ama geçince, ama bitince, ama ölünce... kısacası iç içten geçince. Sen unuttun bile beni bayan. Yoluna devam ediyorsun, canın acımadı. Fakat ben ölsem unutmam. Çünkü insanlar, onlara neler söylediğinizi unutabilirler, neler yaşattığınızıda unutabilirler ancak insanlar onlara kendilerini nasıl hissettirdiğinizi asla unutmazlar. Bak şimdi eserine, hissileştirdiğine .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder