Sayfalar

31 Mayıs 2016 Salı

Her Yer Sadece Sen


Ben daha fazla yanlızım artık hiç kimsem yok yanımda eski halime geri döndüm yine ama bu sefer sadece başımı belaya sokmak için yaşıyorum. Mesela bugün biraz önce yaptığım şey yüzünden neler olacak bilmiyorum. Yaptığım şeyleri de burada açıklayacak değilim. Bitmek bilmiyor içimdeki özlemin. Artık daha fazla hayalperest oldum hemde çok daha fazla. Önceden hep kısa hayallerdi şimdi ise daldığım zaman hiç kıpırdamadan 2-3 saat hayal kuruyorum ve zamanın nasıl aktığını ben bile bilmiyorum. Sokağa çıkıyorum bir kuru kalabalık. Yürüyorum, yürüyorum, sadece boş boş yürüyorum. Attığım her adımda sana gelmek istiyorum. Adımlarımın bizi kavuşturmaya yetmediğini gördükçe yavaşlıyorum hızlıyken bir anda yavaşlıyorum ve kafamı kaldırıp baktığımda sana bir adım bile yaklaşamamışım. Yokluğun hâla yokluk ve bir yanım eksik. Bunu fark ediyorum ve dizlerimin üstüne çöküyorum kaldırıma. Seninle yürüdüğümüz o kaldırıma yattığımız çimlere sadece koşarak ilerliyorum ağlayarak. Incittiğin o ayağın aklıma geliyor canım biraz daha fazla yanıyor. Ağlamaya bile dermanım kalmıyor. Ne yaptığımı anlamaya çalışan bir sürü yabancı surat bana bakıyor. Ve o işte o aynı durum. Kokun. Kokun geliyor burnuma seni hissediyorum yanımda gözlerin, kaşların, kirpiklerin, burnun, ağzın yanımda oluyorsun sanki bir an için, sonra 2 dakika geçip senin yanımda olmadığını anladığımda karanlık çöküyor üzerime. Yine bir başımayım. Gittiğim günün ardından kaldığım kadar yanlızım yeniden. Değişen şeyler var o günden bu güne. Umut ediyorum mesela o zamanlar. Hala geleceğine dair hayaller kurabiliyordum. Kurduğum hayaller tek tek başıma yıkıldı. Bir enkazın altındayım. Kimsenin kurtarmasınıda beklemiyorum, yapamayacaklar zaten. SEN dolu binalar yıkıldı üzarime. Enkaz yeri toprak kokmuyor her yer buram buram sen. Peki bayan sen olsan kurtarılmayı beklermiydin bu kadar güzel bir enkazdan? Ben beklemiyorum. Enkazın oluşturduğu karanlığın içine saklandım. Hep bir yanım susmak istiyor kafamda sadece sorular var cevabını bulamadığım. Kafamın içini kemiren bir şeyler var bayan deliriyorum galiba. Şimdi ise her gün alkol kullanıyorum sonra 4-5 fincan kahve içiriyorlar. Sen üzülme bayan, pardon sen alışmıştın demi üzülmessin zaten. Alışmaya çalışıyorum yani sensizliğe. Öpüyorum yokluğundan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder