Sayfalar

22 Mayıs 2016 Pazar

Gözlerimin İçine Bak Ve Orada Kaybol

ahsen akgül

Korkuyorsun biliyorum ama belli etmezsin sen bilirim. Her insanın bir orkusu yok mudur? Bence var. Her zaman yanına gelemiyorum belki ama kafanı kaldırırsan yukarıya doğru aynı gökyüzünün altında olduğumuzu bilirsin. Şimdi gel, bak yıldızların altındayız dinle geceyi. Şimdi gel kollarıma uzan ve korktuğunu hissettir bana, koruyacağım seni. Sadece gel uzan, korktuğunu biliyorum. Kork sen, ben koryacağım seni. Şimdi yanıma gel, yüksekçe bir binanın en tepesinde çatısındayız. Hayalini dinle şimdi. Yıldızlar yukarıda ve geride kalan her şey, insanlar dahi ayaklarının altında. Şimdi gel sana şehri göstereceğim. Sana acı gerçekleri ondanda kötü acımasız yalanları anlatacağım. Şimdi gel, uzan önce yıldızları say. Bitirdiğinde ve gözlerimin içine baktığında sana gözbebeklerinde parlayan şehri ve ışıklarını anlatacağım. Beni öyle bir dinleyeceksin ki gözlerinde kaybolup bulanıp görmeye başlayacaksın. Ana caddeleri, kalabalıkları ve kargaşayı. Gürültüyü. ara sokaklara bakmak iste misin? Kimsesizliğe ve çaresizliğe, ölüme, yutulan çığlıklara, karanlık ve sessizliğe. Uçup her apartmanın çatısına konalım ve duvarlara başımızı yaslayıp bütün sırları dinleyelim. Yaralısın kelebeğim biliyorum benden başkasıda onaramaz kanatlarını. Korkuyorsun ben koruyacağım seni. Geceye teslim ol, siyahı esir alsın bizi. Yüzünde bir maske var, içimi ürpertiyor. Çıkar maskeni, duygularını haykır ay'a, yıldızlara ve tüm evrene. Hislerini görmek istiyorum. Şimdi gel bir olalım. Yüreğini aç ve gözlerimin içine bakarak ağla sonra kafanı omuzuma yasla huzuru bul. Bak karardı gece ve karardı gözlerimiz. Kimse duymayacak, görmeyecek seni istediği kadar ağla. Dinle, göz yaşları masumdur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder