Sayfalar

23 Mayıs 2016 Pazartesi

Dökülen Gözyaşlarını Ödeyemeyeceksiniz

ahsen akgül
Canımın yanmasına alıştım artık, bak farketmiyorum. Yanmayacak canım sen ne yapsanda, olmayacak. Sen , biri senin için her şeyden vazgeçmişken, ondan nasıl vazgeçtiğini mi anlatacaksın ? Sen her saniye özleyen birine, sensiz bıraktığın saatlerin hesabını mı vereceksin? Sen, sen diğeri, şu ve sen; siz, sizler?
Böylesine sevilmişken, nasıl sevemediğinizi mi anlatacaksınız? Verdiğiniz hangi zararı telafi ediceksiniz? Değer veriyorum diyen insanların bu denli boşluğa düşmesine izin verdiniz, sahi nasıl çıkaracaksınız onları bu boşluktan? Yok olan hayalleri yeniden mi kuracaksınız? Umutları geri mi getiriceksiniz, zaten zorla elde edilmişken? Onları, bizi, üzdüklerinizi boğulmaktan nasıl kurtaracaksınız? Mutlu olduğunuz anların ne kadar uzakta kaldığını belki de ne kadar yalan olduğunu mu itiraf edeceksiniz? Bir değerimiz olduğuna hatta mutluluğamı inandıracaksınız? Ağlarken hıçkırıklarımı mı durduracaksınız? Hangi intiharı önleyebilirdiniz sebebi sizken ? Şimdi dağılmış kişiler var arkanızda kalan. Elinizden ne gelir? Daha kırılmış yaralı kanatlarını onaracağım kelebeğim kendimde yaralı iken. Hiç bir şey daha iyi hissettirmiyor. Ama merak ediyorum; nasıl hesap vereceksiniz? Siz, hatta tek soruyorum sen; hangi göz yaşını ödeyebilirsin? Daha fazla göz yaşı dökülmeden gel. Yağmur ve gecenin siyahı bize yol göstersin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder